Jump to content
Αναζήτηση σε
  • More options...
Βρείτε αποτελέσματα που ...
Εύρεση αποτελεσμάτων στα ...
Καλώς ορίσατε! Eπισκέπτης!

Ελάτε μαζί μας τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλα τα χαρακτηριστικά μας. Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να δημιουργήσετε θέματα, να απαντήσετε σε υπάρχοντα θέματα, και πολλά άλλα. Είναι επίσης γρήγορη και εντελώς δωρεάν, έτσι τι περιμένεις;

BINTEO

  • καταχωρήσεις
    2
  • σχόλια
    0
  • εμφανίσεις
    67

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG

Εκπαιδευτικά βίντεο

Καταχωρήσεις σε αυτό το blog

sy1awm

Σε αυτό το βίντεο, θα αναλύσουμε πως μπορείτε να γίνετε ραδιοερασιτέχνης στην Ελλάδα. Θα δούμε τι είναι ο ραδιοερασιτεχνισμός, γιατί να αποκτήσετε άδεια και τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσετε για να πετύχετε αυτό τον στόχο.
 



Παρουσίαση : Thanos Paravantis SV1SQT 
7868789.png.11494899b996066185d1bc4c703848fc.png
https://www.youtube.com/watch?v=pQUzARlrJBY
sy1awm

ICOM IC-705

Ο ICOM IC-705 είναι ένας πομποδέκτης QRP για όλες τις ζώνες των Βραχέων και επιπλέον των 6m, 2m και 70cm. Ο δέκτης έχει συνεχή κάλυψη από 30 kHz έως 199 MHz και από 400 μέχρι 470 MHz. Υποστηρίζονται όλες οι αναλογικές διαμορφώσεις καθώς και η ψηφιακή διαμόρφωση D-Star. Ο IC-705 έχει σχεδίαση SDR άμεσης δειγματοληψίας έως και τους 25 MHz, ακολουθώντας την εκτεταμένη εμπειρία της ICOM με συσκευές όπως τα IC-7300 και IC-9700. Πάνω από τους 25 MHz, το IC-705 λειτουργεί ως απλός ή διπλός υπερετερόδυνος δέκτης. Η έγχρωμη οθόνη LCD έχει το ίδιο μέγεθος με τα μεγαλύτερα αδέλφια του (IC-7300, IC-9700 με διαγώνιο 4,3 ") και είναι φυσικά οθόνη αφής. Αυτό καθιστά τη λειτουργία του πομποδέκτη πολύ εύκολη, διατηρώντας παράλληλα ένα καθαρό και εύκολο στη χρήση περιβάλλον εργασίας χρήστη. Η έγχρωμη απεικόνιση καταρράκτη βοηθάει πάρα πολύ στην παρακολούθηση ζωνών συχνοτήτων, ώστε να μην χάσετε ποτέ καμία δραστηριότητα. Το μεγάφωνο στο μπροστινό μέρος εξασφαλίζει πολύ καλή απόδοση ήχου.

Ως τροφοδοτικό χρησιμοποιείται είτε επαναφορτιζόμενη μπαταρία είτε εξωτερική τροφοδοσία 13,8V. Η συμπεριλαμβανόμενη μπαταρία LiIon BP-272 έχει τάση 7,4V και χωρητικότητα 2000 mAh. Με αυτή ο πομποδέκτης παρέχει ισχύ εξόδου 5W ενώ με εξωτερική τροφοδοσία παρέχει έως και 10W ισχύ εξόδου που είναι ρυθμιζόμενη. Φυσικά η ισχύς μπορεί να μειωθεί μέχρι τα 500 mW για τους φίλους του QRP. Με την χρήση της μπαταρίας είναι εγγυημένες αρκετές ώρες χρήσης κατά τη διάρκεια μιας πεζοπορίας ή φορητής δραστηριότητας.

Αλλά και τα άλλα χαρακτηριστικά του IC-705 δεν αφήνουν κανένα δυσαρεστημένο. Εκτός από τις κλασικές διαμορφώσεις όπως SSB, CW, AM και FM, ο πομποδέκτης προσφέρει επίσης λειτουργία RTTY, WFM και D-Star. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία παγκόσμιων συνδέσεων μέσω κατάλληλων επαναληπτών. Η λειτουργία D-Star περιλαμβάνει ακριβείς πληροφορίες θέσης, γιατί μια κεραία GPS είναι ενσωματωμένη στο IC-705. Η θέση GPS μπορεί να καταγραφεί κατά τη διάρκεια μιας πορείας, επομένως ο ICOM IC-705 χρησιμεύει επίσης ως καταγραφέας θέσης και πορείας. Η εγγραφή γίνεται σε μια προαιρετική κάρτα Micro-SD. Mια υποδοχή για αυτό είναι διαθέσιμη στο πλάι της συσκευής. Η κάρτα SD μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την καταγραφή QSO αλλά και για την αποθήκευση των ρυθμίσεων της συσκευής. Για μια άνετη λειτουργία με ακουστικά ή κιτ ανοιχτής ακρόασης, το IC-705 είναι εξοπλισμένο με Bluetooth. Τηλεχειρισμός αλλά και ρυθμίσεις μέσω υπολογιστή πραγματοποιούνται είτε μέσω της διεπαφής USB είτε ασύρματα μέσω WiFi.

Το IC-705 προσφέρει φορητή και σταθερή λειτουργία, σε όλες τις μπάντες, σε όλους τους τρόπους λειτουργίας. Τώρα δεν υπάρχει λόγος να μην κάνετε το ραδιοερασιτεχνικό χόμπι σας ακόμη και όταν ταξιδεύετε ή είσαστε εκτός shack.
IC-705_1.jpg.70e0c7ff023dfe2172033410d0fa9d4d.jpg  

Κατεβάστε το φυλλάδιο με τις τεχνικές προδιαγραφές.

IC-705_A4.pdf

Τεχνικές προδιαγραφές IC-705:

Ισχύς εκπομπής: 0,5-5W με μπαταρία, 0,5-10W με εξωτερική παροχή 13,8 V

Ζώνες: HF + 50 MHz + 144 MHz + 432 MHz

Τρόποι λειτουργίας: SSB, AM, FM, WFM, CW, RTTY, D-Star DV

Συνεχής λήψη: 30 kHz - 199 MHz + 400-470 MHz

Έγχρωμη οθόνη: 4,3"

Μέγεθος περίπου: 200 x 80 x 85 mm

Βάρος περίπου: 1 κιλό χωρίς μπαταρία

Ενσωματωμένο Bluetooth (έλεγχος CAT, ήχος)

Ενσωματωμένο WiFi (τηλεχειρισμός)

Ενσωματωμένο GPS, καταγραφικό απόστασης, λειτουργίες D-Star

Κάρτα Micro-SD για ενημερώσεις υλικολογισμικού, αποθήκευση των ρυθμίσεων κ.λπ.

Μεγάφωνο μπροστινής πλευράς

Συνδετήρες του IC-705:

Υποδοχή κεραίας BNC
Στερεοφωνικό βύσμα 3,5 mm για το μεγάφωνο
Βύσμα Μικροφώνου 2,5 mm
Υποδοχή για PTT + ALC
Υποδοχή για Tuner
Υποδοχή για κλειδί Μορς
Υποδοχή Micro-USB
Υποδοχή DC 13.8V
Υποδοχή κάρτας Micro-SD
Σύνδεση για γείωση

store_logo.png.8e26dc151c35ec079c000fc4e02395f2.png
Παρουσίαση :
Γιάννης Κονταρίνης SV1ΕΕΖ

×
×
  • Create New...